Liva ter adoptie

Lieve Liva is opzoek naar een nieuw baasje.

Liva is een kleiner, rustig en een heel lief hondje. Liva is erg aanhankelijk en dol op knuffelen. Ze is 16 kilo. Is sociaal naar andere mensen, ook met baby's. Dat is ze gewend. Ze woont in een huisje waar de kleinkinderen langskomen vanaf 0 t/m 3 jaar en zij komt dan een speeltje brengen, en ze vindt het leuk als zij een koekje krijgt en gaat dan weer naar haar mandje.

Een druk gezin met kinderen is niet iets voor Liva, omdat zij dit niet gewend is.

Ze luistert prima en is erg gehoorzaam. Spelen doet ze alleen als ze een speelse bui heeft met haar speeltjes. Verder heeft zijn geen behoefte om te spelen met andere honden.

De meeste honden vindt zij prima, maar andere honden weer niet.
In pension gaat het goed waar zijn af en toe zit en heeft soms ook een slaapmaatje. Maar het klikt vaak niet met kleine hondjes.
In het verleden is er met een klein hondje een ruzie geweest.

Met katten gaat het wel heel goed in huis. Liva kan goed alleen thuis blijven en in de auto doet zij het ook goed. De eigenaren zoeken voor haar een nieuw baasje doordat er te veel stress factoren (gezondheid van baasje) aanwezig zijn.

Bij Liva waren lichte gewrichtsklachten geconstateerd doordat ze stram en stijf steeds op de bank sprong. Hiervoor zijn de eigenaren naar de dierenarts geweest. Aan de hand van de röntgenfoto's is er een lichte vorm van HD link te zien. Liva krijgt hiervoor nu Glucosamine en pijnstilling. Ze reageert hier goed op. het is nog maar heel licht te zien en gaat nu heel goed. Zij wandelt 4 keer per dag een half uur. Verslag dierenarts delen wij bij serieuze interesse eveneens de foto's

Waar zijn wij naar op zoek;
Een gezin waar Liva haar thuis voelt, mensen die nog best actief zijn en met haar nog lekkere wandelingen kunnen maken en uiteraard begeleiding kunnen bieden.
Een gezin met kinderen is een optie maar wel waar de kinderen met honden om kunnen gaan en waar rust is en vanaf een bepaalde leeftijd.

Heb je een vraag of interesse in Liva? Stuur ons dan een MAIL maar graag ook bij serieuze interesse horen wij graag wat over woonsituatie, gezinssituatie en wat u Liva kan bieden.

Geslacht: Teefje
Grootte: 40 cm / 16 kilo
Leeftijd: 03-2019
Verblijf: Nederland, Wognum (NH)